Klantenservice - JM Militaria
Klantenservice

Wij vinden het belangrijk dat u zich gezien voelt ook al gaat uw klant-ervaring digitaal. Wij willen u graag digitaal goed van dienst zijn en waar nodig ook persoonlijk verder helpen.

Daarom hebben wij de website zo helder mogelijk ingedeeld en overzichtelijk gehouden. De items hebben een duidelijk omschrijving en we voegen foto's toe om u een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van de geschiedenis en de staat van het item.

Mocht u toch nog vragen hebben kunt u:

  • via de Facebook chat direct (via de site) met ons in contact komen
  • een mail sturen
  • bellen/appen naar 06 51599351
  • FAQ (zie hieronder)

Mocht u nog tips en/of opmerking hebben over uw ervaringen met onze site, dan horen wij dat graag via bovenstaande mogelijkheden!

___

FAQ

1 Up-to-date
1.1 Hoe zorg ik dat ik niks mis?

Er zijn verschillende manieren om geïnformeerd te worden over het laatste nieuwe en de laatste items.

Het is tegenwoordig niet de standaard meer, maar wanneer u een RSS reader heeft (bv Inoreader), krijgt u direct de laatste producten in u feed. Dus wanneer u echt in de frontlinie wilt zijn: dan is dit de beste optie!

2 Bezoeken winkel
2.1 Is er de mogelijkheden om de artefacten in 'real-life' te bekijken?

Het is mogelijk om de artefacten te komen bekijken. Neem daarvoor eerst contact met ons op, voor het maken van een afspraak.

3 Betaalmogelijkheden
3.1 Hoe kan er betaalt worden?

In de webshop kan er gekozen worden tussen de volgende betaalmethoden:

  • American Express
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact
  • Belfius
  • Card Bancaire
  • Carte Bleue
  • Carta Si
  • Dankort
  • EPS
  • Giropay
  • Ideal
  • ING Home Pay
  • Maestro
  • Nordea
  • Paypal
  • KBC
  • Sofort Banking
  • Visa/Mastercard
  • V-pay

Voor sommige betaalmogelijkheden worden extra kosten in rekening gebracht. Dit wordt duidelijk vermeld wanneer voor deze betaalmethode gekozen wordt. Er worden geen kosten achteraf in rekening gebracht! Maar twijfelt u of heeft u vragen; mail ons gerust!

Meer informatie kan gevonden worden in de footer.

4 Verzending
4.1 Hoe worden item verzonden?

All onze items kunnen op verzoek worden verzonden. De kosten daarvan hangen af van het totale gewicht, volume, land van verzending en gewenste prioriteit. Daarom staat er op de website een prijsindicatie. Wij berekenen alleen de prijs die wij betalen voor de daadwerkelijke verzending. Mocht u dus willen dat wij uw item(s) verzenden, neem dan eerst contact met ons op, zodat wij u kunnen informeren over de actuele verzendprijzen.
Wij zijn ervan overtuigd dat in een goede communicatie de sleutel ligt naar een succesvolle verzending. Wij zijn niet aansprakelijk voor welke onvoorziene kosten dan ook, wanneer u geen contact met ons heeft opgenomen.

  • Voor het shop-comfort worden de verzendkosten automatisch gegenereerd afhankelijk van het totale gewicht van uw aankoop.
  • Het kan voorkomen dat uw gewenste land nog niet van deze verzendinformatie is voorzien. Neem in dit geval dan contact met onsop, zodat wij kunnen uitzoeken wat de kosten zijn en/of wij naar dit land pakketten versturen.
  • Afhankelijk van uw aankoop kunnen wij het als een 'postkaart' of een 'pakket' versturen. De maximum grote van een 'postkaart' is 380mmx265mmx32mm. De maximum grote van een pakket is 100cmx50cmx50cm.
  • Alle prijzen zijn zonder 'prioriteit'
  • Wanneer u uw aankoop op een andere manier verzonden wilt hebben: er kan veel geregeld worden, maar het is wel dan op uw eigen risico. Bij de 'check-out' is er een mogelijkheid om hierover een bericht achter te laten.

Na het overeengekomen van de verzendkosten, wordt uw aankoop degelijk ingepakt en verpakt. Het pakket zal alleen worden verstuurd nadat de betaling volledig is afgerond.

4.2 Is de verzending verzekerd?

Wij verzenden alleen aangetekende pakketten die daarmee standaard verzekerd zijn tot 500 Euro wanneer uw pakket is kwijtgeraakt of beschadigd is door de transporteur. Aangetekende postkaarten zijn verzekerd tot 50 Euro.
Er is de mogelijkheid om pakketten tot 100 Euro of tot 5500 Euro te laten verzekeren. Wanneer je hier gebruik van wilt maken, neem dan contact met ons op.

5 Retourneren
5.1 Hoe kan ik een item retourneren?

U krijgt 14 dagen om te beoordelen of u tevreden bent over uw aankoop. Binnen deze tijd kunt u beslissen of u het item wilt terugsturen. Zo kunt u van dichtbij het item bekijken, net zoals u in een 'echte' winkel zou doen, om te zien of het aan uw verwachten voldoet.
Wanneer u niet tevreden met het item, meldt het ons en stuur het dan terug in de originele staat en originele verpakking. U hoeft alleen de retoureer-verzend-kosten te betalen.

De foto's van onze items zijn recent en geven de exacte staat weer waarin ze verzonden zijn. Waneer u het item retourneert, verwachten wij dat u het item met de zelfde aandacht en zorgvuldigheid inpakt en verpakt zoals wij dit zelf zouden hebben gedaan.
Wanneer bij het openen blijkt dat er schade is door het onzorgvuldig verpakken, zullen wij de schade op u verhalen.

Wanneer het duidelijk is dat de transporteur schade heeft veroorzaakt aan uw aankoop, zullen wij er alles aan doen om deze schade vergoed te krijgen.

Wij gaan er vanuit dat u een oprechte klant bent en die een roekeloze koper. Wanneer u alleen besteld om te zien of onze foto's wel kloppen en alles telkens weer terugstuurt, dan kunnen wij het besluit nemen om niets meer naar u te verzenden. Wanneer u dan toch nog de items van dichtbij wilt bekijken, dan nodigen wij u uit om langs te komen en samen met ons de items te bekijken.

6 Review
6.1 Kan ik mijn erving delen over JM Militaria?

Ja dat kan! Je kunt jouw review via Google of Facebook plaatsen. We willen graag weten hoe we je een volgende keer beter kunnen helpen. Dus jouw mening telt bij JM Militaria! Dank alvast voor de jouw tijd om jouw ervaring met ons te delen!

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »